De dochter van de vuurtorenwachter

Colleen Coble

Addie Sullivan leidt een rustig leven in een vuurtoren aan de kust van Californië. Ze treurt over de dood van haar vader en moet het verbitterde humeur van haar moeder verduren. Totdat er tijdens een nachtelijke storm een gewonde vreemdeling wordt binnengedragen. Hij maakt haar duidelijk dat er in haar leven tot nu toe een duister geheim is: ze is niet Addie Sullivan, maar Julia Eaton – het vermiste en doodgewaande kind van een schatrijke familie. Addie grijpt de kans om herenigd te worden met de Eatons en verlaat de vuurtorenwoning. Ze besluit echter om haar ware identiteit geheim te houden totdat het mysterie ontrafeld is.

Addie is onder de indruk van het riante huis van de Eatons, verscholen in de bossen van Californië. Ze voelt zich veilig bij de hartelijke familie, is dol op het jongetje waarvan zij gouvernante is geworden en voelt zich sterk aangetrokken tot John, de vader van het jongetje. Dan valt een dreigende schaduw over Addie’s geluk. Stoffige kamers en geheime bergplaatsen geven geheimen prijs over haar verleden. Maar Addie komt ook in aanraking met een geloof en een liefde waarvan ze het bestaan nooit vermoed had.

1 recensie/beoordeling van De dochter van de vuurtorenwachter

1. Laura

Een vermakelijk boek. De schrijfster begint direct met het verhaal waardoor het boek goed weg leest. Het verhaal zou makkelijk een cliché verhaal kunnen zijn, maar is dat niet door een aantal leuke wendingen. De schrijfster verkwist geen tijd maar schrijft vlot en zonder omhaal. Geen uitgebreide romance waarin hoofdrolspelers om elkaar heen draaien, maar oprechte liefde. Leuk! Dat maakt het een mooi boek om te lezen met een spannende afloop.