De kamer met de gesloten deur

Jamie Jo Wright

Publicatiedatum: 10 november 2020

“De kamer met de gesloten deur’ van Jamie Jo Wright is perfect voor liefhebbers van spannende romans en detectives.

1946. Imogene Grayson werkt in een beautysalon en droomt ervan om naar Hollywood te vertrekken. Maar wanneer ze het lichaam van haar zus op zolder vindt, staat haar leven op de kop. Ze is vastbesloten de politie te helpen om de dader te vinden, maar haar bemoeienis met de zaak wordt niet gewaardeerd. Langzaam maar zeker raakt het onderzoek in de vergetelheid…

Heden. Aggie Dunkirk trekt tijdelijk in bij haar excentrieke grootmoeder en vindt een baan als secretaresse bij een begraafplaats, waar ze samen moet werken met een raadselachtige, maar ook aantrekkelijke, archeoloog. Hier ontdekken ze een misdaad die sommigen koste wat kost verborgen willen houden. Zelfs als dat betekent dat Aggie uit de weg moet worden geruimd.

1 recensie/beoordeling van De kamer met de gesloten deur

1. AB

AB

Boeiend, mysterieus verhaal. Welke geheimen liggen er in het verleden, welke pijn komt er boven? Wat gebeurt er met iemand die een zwaar geheim met zich meedraagt wat eigenlijk te zwaar is om alleen te dragen? En hoe ga je dan om met de waarheid? In een zoektocht naar het verleden worden er steeds meer puzzelstukjes gelegd. Dit boek heeft spannende gedeelten, al zou ik het geen thriller noemen. Wel blijf je geboeid tot het einde, het slot is verrassend.