De specerijenbaron

Elizabeth Camden

-> Online bestellen
Of bestel bij een christelijke boekhandel bij jou in de buurt.

Publicatiedatum: 28 september 2020
Uitgever: Het Zoeklicht

Gray Delacroix heeft jarenlang zijn hele leven toegewijd aan het opbouwen van het mondiaal specerijenimperium Delacroix Global Spice. Maar het is hem duur komen te staan en nu zijn er problemen in zijn familie. Vastbesloten om te voorkomen dat alles uit de hand loopt, keert hij na jaren de wereld over gereisd te hebben voorgoed terug naar zijn ouderlijk huis. Als botaniste van het Smithsonian krijgt Annabelle Larkin de onmogelijke opdracht om zich toegang te verschaffen tot de beruchte privécollectie planten van de Delacroixs. Als haar dat niet lukt, zal ze geen werk meer hebben en niet alleen haar blinde zus teleurstellen, maar zal ook de familieboerderij in Kansas failliet gaan. Daarom zet ze alles in het werk om ervoor te zorgen dat ze toegang krijgt. Maar ze had nooit kunnen denken dat ze zichzelf door de wereld van de Delacroixs binnen te stappen onbewust in een web van gevaarlijke politieke complotten begeeft. Al snel voelt Annabelle zich aangetrokken tot de teruggetrokken specerijenbaron en dat zorgt ervoor dat ze, als ze vervolgens wordt gedwongen te kiezen tussen haar hart en haar loyaliteit aan haar land, in een lastig parket verzeild raakt. Kunnen Gray en Annabelle een manier vinden om zich een weg te banen door de storm van schandalen, zonder dat de familie die Gray zo wanhopig probeert te redden uiteenvalt?

‘Camden begint haar nieuwe serie met dit boeiende verhaal dat een combinatie is van een verrassende romance en een waargebeurd politiek complot uit de Amerikaanse specerijenhandel begin twintigste eeuw… Camden brengt haar verhaal op smaak met historische details van die tijd en van de wedloop om het volk van gemaksvoedsel te voorzien.’ – Publishers Weekly ‘Christy Award-winnaar Camden presenteert wederom een geweldig liefdesverhaal in een jasje van fascinerende historische gebeurtenissen in dit unieke verslag van de vroegere inspanningen om de voedselindustrie te reguleren.’ – Booklist

Recensies en beoordelingen

Er zijn nog geen recensies of beoordelingen.

Geef als eerste een recensie of beoordeling van “De specerijenbaron”