Oever van argwaan

Terri Blackstock

Publicatiedatum: 1 april 2009
Jaar: 2009

In dit derde deel volgen we weer de levens van Blair, Morgan, Jonathan en Cade. Jonathan neemt het op tegen twee kandidaten in de strijd om het burgemeesterschap. Zijn rivaal Ben Jackson is ervan overtuigd dat hij gaat winnen, tot zijn vrouw plotseling verdwijntā€¦

Onverwachte wendingen en gebeurtenissen
Knap geschreven derde deel in spannende serie

Het lichaam van Lisa Jackson wordt aan de oever van de rivier gevonden. Politieagent Cade verdenkt al snel drie personen: een rijke arts die gespecialiseerd is in vruchtbaarheidsproblemen, de derde kandidaat in de verkiezingsstrijd en een paranormaal begaafde man die meer van de zaak lijkt te weten. Als een klein plaatselijk schandaal uitgroeit tot een compleet mediacircus, voelt Cade aan dat hij dieper moet graven. En hij is niet de enige. Ook Blair gaat als journalist van de plaatselijke krant op onderzoek uit en ontdekt geheimen die het daglicht niet kunnen verdragen.

1 recensie/beoordeling van Oever van argwaan

1. Yvonne8

Yvonne8

Deel III – Cape Refuge. De personages zijn geen onbekenden meer voor mij, dus ik pak de draad zo weer op. Deze keer verweeft TB de verdwijning en moord van Lisa, vrouw van burgemeesterskandidaat Ben Jackson met de corruptie van een IVF-arts en de verleidelijke aantrekkingskracht van een zgn. handlezer. Het is iedere keer weer boeiend om te merken hoe Terri Blackstock de valkuilen in het leven, de worstelende vraag naar ‘wat komt van God en wat niet’ weet te integreren in een spannend boek. En daarbij weet ze ook telkens weer een mooie plot-wending aan te brengen: de sleutel tot de moord ligt toch net in een andere hoek, dan je denkt. Samen met de diepgang die T.B. erin weet aan te brengen, maakt dat haar boeken nooit saai of voorspelbaar.