Sabrina

Lori Wick

Denver, Colorado -1880
Sabrina Matthews is een van de vele prostituees in deze ongeregelde stad. Ze voelt zich erg ellendig en wordt plots geconfronteerd met een politieagent die voor een klus naar de roze buurt is geroepen waar Sabrina woont en werkt. Hoewel ze weet dat het haar in moeilijkheden zal brengen, raakt ze bevriend met Danny Barshaw, de politieagent, en zijn vrouw Callie. Zij wijzen Sabrina een andere weg. Daardoor verlaat ze de roze buurt en begint een nieuw leven, een leven in Christus.
Maar de mannen uit Sabrina’s verleden weten haar te vinden. Er blijft weinig keuze over. Ze moet Denver verlaten en trekt op aanraden van Danny en Callie naar Token Creek. Het is een lange treinreis op weg naar een onzekere toekomst. In Token Creek vindt ze echter snel werk en ze wordt opgenomen in de plaatselijke kerkgemeenschap. Hoewel haar nieuwe buren ook prostituees zijn, heeft ze de prostitutie achter zich gelaten. Sabrina tracht ze echter een andere weg te wijzen.
En daarin is Sabrina niet de enige. Er is ook iemand anders die de mensen de weg naar Christus wijst en ze wordt verliefd op hem. Hoewel hij ook verliefd is op haar, is Sabrina ervan overtuigd dat zij niet goed genoeg is voor hem. Zou hij achter haar verleden komen? En als hij achter haar verleden komt, hoe zal hij daarop reageren?
Een vlot geschreven roman over gemaakte misstappen in het verleden en de vergeving die God en mensen bieden …
Sabrina is het tweede deel in de Token Creek trilogie

1 recensie/beoordeling van Sabrina

1. Roos

141243

Een mooi boek! De moeite waard om te lezen:)! Het boek gaat over Sabrina die in de prostitutie heeft gezeten en hier dankzij, Danny (een agent) uit komt. Sabrina gaat bij hem en zijn vrouw wonen en komt hier tot geloof. Toch gaat ze vlucht ze naar een andere stad omdat de mannen uit haar verleden haar maar lastig blijven vallen. Hier ontmoet ze Rylan. Een mooi boek waarin het gaat om vergeving en je verleden achterlaten samen met God. Het is ook een heel humoristisch boek er gebeuren hele grappige dingen. Echt de moeite waard!!